Irányadó áraink:

 Minden ügyfelünkkel egyénileg, cégre szabottan állapodunk meg.

Nincs két egyforma cég. Eltérőek az igények, a tevékenységek, a bizonylatok mennyisége, stb.

 

Alapár: 40.000 Ft/hó + áfa

 

Alapárunk kialakításánál az alábbi szempontokat vettük figyelembe:

Tapasztalatból tudjuk, hogy „alvó” cég nem létezik. Még ha minimális a bevételszerző tevékenység, a „nullát” is határidőre be kell vallani (áfa, ipa, tao, stb.), kamarai hozzájárulást évente meg kell fizetni, év végi beszámolót el kell készíteni. A saját tőke szerkezet negatívba csúszhat, klasszikus adótanácsadói kérdések felmerülhetnek, sőt, akár még adóellenőrzés is indulhat a cég ellen. Az alapárunk magába foglalja az adóhatóságok előtti képviseletet is.

 

Az alapárat módosító tényezők a teljesség igénye nélkül az alábbiak:

  • tevékenység jellege, ágazati kör
  •  a tevékenység áfa köteles, tárgyi mentes vagy vegyes
  • kimenő számlák havi átlaga (készpénzes és átutalásos is)
  • bejövő számlák havi átlaga (készpénzes és átutalásos is)
  • választott-e alanyi mentességet (áfá-ban)
  • KIVA, KATA hatálya alá tartozik e a cég
  • ügyletei belföldiek, és/vagy EU-n belüliek és/vagy EU-n kívüliek
  • havi, negyedéves vagy éves áfa bevalló
  • alkalmazottak száma
  • bérezési struktúra, fluktuáció (van-e cafeteria, műszakpótlék, teljesítmény arányos bér, stb.)
  • bérszámfejtésen felüli HR feladatokat ki végzni (jelenléti ívek, szabadságnyilvántartás, stb.)
  • éves árbevétel összege (az anyagi felelősségünk okán)
  • havi, negyedéves, féléves vagy éves gyakorisággal kér eredményszámítást, ill. riportolást, adatszolgáltatást (ha igen, milyen nyelven)
  • költséghelyes könyvelés szükséges-e?
  • személyes konzultációs igény gyakorisága (napi,heti,havi, éves)
  • fióktelepek, telephelyek, üzletek száma
  • cégautó adó bevallási kötelezettsége van-e (cégtulajdonban van-e személygépkocsi)
  • banki hitel, lízing, ill. egyéb adatszolgáltatási kötelezettség van e
  • egyéb, a könyvelés számára fontos információ, igény

Árajánlatot, a fenti információk birtokában tudunk adni. Az árpolitikánk kialakítása során a kölcsönös win-win elv érvényesülését tartjuk szem előtt.

 

Bérszámfejtés:

 

Bérszámfejtési díjainkat a bérszámfejtési feladat nehézsége határozza meg. Ez alapján az alábbi kategóriákat különböztetjük meg:

Normál kategória: 3.500 Ft/fő/hó + áfa

Normál kategória cafetériával kiegészítve: 3.900 Ft/fő/hó + áfa

Bonyolult kategória: 4.500 Ft/fő/hó + áfa

Magába foglalja a bérbeadói, óradíjas, műszakpótlékos eseteket.

 

Egyszerűsített foglalkoztatottak: 3.500 Ft/fő/hó + áfa (egy fő havi többszöri bejelentése egynek számít)

 

Munkaerő-kölcsönző cég váltása esetén: 950 Ft + áfa/fő/hó (mk váltás esetén a ki,- és beléptetés egynek számít)

Megbízó hibájából elvégzett önellenőrzési munkadíj: 10.000 Ft + áfa/bevallás

 

Adótanácsadás:

10.000 – 50.000 Ft/óra + áfa

Fenti óradíj az adott kérdés fajsúlya, bonyolultsága, sürgőssége, ill. a bevont munkaerő állomány függvényében kerül meghatározásra.

 

Cégsturktúra tanácsadás 100.000 Ft + áfa összegtől kezdődően. 

 

Megszűnések, átalakulások:

 

Induló összegünk 390.000 Ft + áfa összegtől kezdődik, amely a cég belső struktúrájának, bonyolultságának (saját tőke szerkezet, tagi kölcsönönk, tulajdonosi szerkezet, stb.) függvényében változhat. Fontos tudnivaló, hogy ügyvéd, ill. könyvvizsgáló bevonása szükséges lehet, az ő díjazásukat, valamint a hatósági díjakat nem tartalmazza az ár.

 

Egyéb információ

 

Irodánk nem vállalja társasházak, egyéni vállalkozók, valamint adószámos magánszemélyek könyvelését.

Minden cégnek, kell, hogy legyen gazdája. Ez lehet akár pénzügyes kolléga, vagy akár az ügyvezető maga, de mi csak hozott anyagokból tudunk dolgozni. Könyvelő iroda vagyunk, de nem tudunk minden feladatot megoldani a tulajdonosok, ill. ügyvezetők helyett.

Lehetünk bármennyire is felkészültek, ha nem kapjuk meg kellő időben a bizonylatokat, vagy rendszertelenül, hiányosan jutnak el az irodánkba, akkor mi sem tudunk határidőre minőségi munkát végezni. Ez kockázatot rejt magában, a határidők csúszhatnak, önellenőrzésekhez vezethet.  Számunkra is indokolatlanul nagyobb munkát jelent, mely többletmunkát az árban is kénytelenek vagyunk érvényesíteni. Ha azt tapasztaljuk, hogy a közös munka akadozik, nem tud gördülékenyen működni, akkor sajnos kénytelenek vagyunk az együttműködést megszüntetni.